  SweLUG = lug.se?

Hallå i sommarvärmen! Om nu någon läser i detta forum i det här vädret har jag en tanke; Istället för att kalla oss SweLUG när/om vi någon gång lyckas organisera oss kanske vi ska kalla oss lug.se? Domänen är ledig, fast jag tänker inte regga den (...) (21 years ago, 6-Aug-03, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUG = lug.se?

(...) ?? I dag regnar det i alla fall. (...) Både för och emot... lug.se framhäver kanske Internet lite för mycket, en SweLUG kan ju fungera helt utan datorer... (...) Tja, semester + föräldraledigt börjar gå mot sluttampen (7 veckor borta från (...) (21 years ago, 7-Aug-03, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUG = lug.se?

(...) Hallåj! Så sitter man här på jobbet igen, och gör allt för att undvika att faktiskt jobba ;), efter en allt för kort semester (känns det som iaf). Det mesta av ledigheten har gått åt till att iordningställa mitt nyiköpta akvarium på 540l. (...) (21 years ago, 8-Aug-03, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUG = lug.se?

(...) Kom en skvätt i går morse, bara några droppar. Men här har varit uppehåll i gott och väl en vecka. Fear not, på söndag ska jag & Harri på ännu en cykeltävling så det börjar väl vräka snart... (...) Sant. Att kalla oss lug.se utan att ha (...) (21 years ago, 8-Aug-03, to lugnet.loc.se)

  Re: SweLUG = lug.se?

(...) I mitt fall är det inte så svårt, har nada att göra just nu. (...) 6195 tigger om att få bo i ett akvarium! Dessutom har LEGO sagt att det inte finns någon som helst hälsofara för fiskarna (om man inte kladdat ned klossarna med cyanid vill (...) (21 years ago, 8-Aug-03, to lugnet.loc.se)