Re: SweLUG = lug.se?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 8 Aug 2003 09:35:44 GMT

Hallå i sommarvärmen!
Om nu någon läser i detta forum i det här vädret har jag en tanke;

?? I dag regnar det i alla fall.

Kom en skvätt i går morse, bara några droppar. Men här har varit uppehåll i gott
och väl en vecka. Fear not, på söndag ska jag & Harri på ännu en cykeltävling så
det börjar väl vräka snart...

Istället för att kalla oss SweLUG när/om vi någon gång lyckas
organisera oss kanske vi ska kalla oss lug.se?

Både för och emot...

lug.se framhäver kanske Internet lite för mycket, en SweLUG kan ju fungera
helt utan datorer...

Sant.

Att kalla oss lug.se utan att ha domänen registrerad är nog bara förvirrande,
speciellt om någon kidnappar den :)

Det är blott en tanke, hoppas hålla en ny LEGO-träff nu till hösten och dyker
det bara upp lite lugnetfolk så tycker jag vi ska utropa oss som en nybildad
LUG!

Varför vi inte gjorde det redan i våras när vi ändå var hela tre stycken i samma
rum är för mig en gåta?

Hoppas allt är väl!

Tja, semester + föräldraledigt börjar gå mot sluttampen (7 veckor borta från
jobbet!), så jag ska väl inte klaga - börjar nästan längta tillbaka till
jobbet (vad det nu var jag höll på med...)!

Det gjorde inte jag kan jag säga, längtade alltså. Fast jag hade bara fyra
veckor iofs.. Nu är jag med i gemet igen, tog bara en vecka :)

Jag har precis börjat knalla lite i gamla LEGO-spår och håller som
bäst på att sortera en _hög_ klossar.

Är det någon mer än jag som tycker att det är avslappnande att sortera? Jag
får nog börja leta i fyndlådor, vi har säkert för lite Lego hemma :-)

Du är välkommen att sortera hos mig när du vill!

Men det är klart avslappnande! Många som skrivit liknande här på LUGNET, man
hamnar som i trance och sorterar tankarna samtidigt.