Re: SweLUG = lug.se?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 8 Aug 2003 08:35:36 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson wrote:
Hallå i sommarvärmen!

Om nu någon läser i detta forum i det här vädret har jag en tanke;

Istället för att kalla oss SweLUG när/om vi någon gång lyckas organisera oss
kanske vi ska kalla oss lug.se?

Domänen är ledig, fast jag tänker inte regga den (kostar för mycket), kanske i
framtiden. Världens kortaste LUG URL :)

Om det blir lugnt på jobbet framöver ska jag ta tag i hemsidan för
SweLUG/lug.se.

Hoppas allt är väl!

Jag har precis börjat knalla lite i gamla LEGO-spår och håller som bäst på att
sortera en _hög_ klossar. Läst in mig lite på LUGNET också så man är någorlunda
ajour med vad som händer och har hänt.

Hälsar,
/Tobbe

Hallåj!

Så sitter man här på jobbet igen, och gör allt för att undvika att faktiskt
jobba ;), efter en allt för kort semester (känns det som iaf).
Det mesta av ledigheten har gått åt till att iordningställa mitt nyiköpta
akvarium på 540l. Alltså väldigt lite LEGO-relaterade aktiviteter även om jag
ett tag var frestad att ställa ner min 6195 på botten av akvariet :)
Nu återstår bara att röja undan det gamla blott 140 liter stora akvariet så att
det åter öppnas en lite golvplätt där man kan ägna sig åt lite LEGO-byggande...
För golvet måste väll ändå vara bäst för sådant, var liksom där jag började mitt
LEGO-intrese för så många år sedan... Fast det är klart, men är inte riktigt
lika smidig som då :(

Slut på dravel, dags att besvara frågan. Jag tycker nog att SweLUG låter/ser
bättre ut... Fast jag har ingen bra motivering, bara en känsla liksom.

/Henrik