Re: 8460 Space Shuttle FOTW
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 3 Dec 1999 14:17:17 GMT

En person har anmält intresse, och själv tänker jag köpa en, så nu är priset
nere i 740 kr.

http://www.thetoyshop.com säljer rymdfärjan för 40£ (ca: 550 kr). Jag har 10%
rabatt där fram till 7.december vilket ger ett pris på 495 kr, tyvärr är
fraktkostnaden för en färja 28£ (ca. 385 kr)!!
Om det finns intresse att gå samman för att få ner fraktkostanden så blir
priset per färja enligt följande. (Exklusive postförskott inom Sverige om man
inte bor i närheten av Göteborg, då kan jag leverera)

antal pris
==========
1     880
2     740