Re: 8460 Space Shuttle FOTW
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 23 Nov 1999 09:32:47 GMT

Anders Isaksson skrev...
Är 998:- för Technic Space Shuttle (Rymdfärjan) ett bra pris förresten? • Jag
såg den i en affär i helgen (nej, jag säger inte var, ifall det _är_ ett • bra
pris :-))

Nej, det är hutlöst. Så, var hittade du den? ;) ;) ;) ;)

Faktum är att det bästa priset jag sett hittils är 1095:-| men jag har även
sett den för 1499:-( på diverse "stora" butikskedjor. 998:-) är ett bra
pris.
Hade jag hittat den för 998 hade jag slagit till. Den innehåller väldans
många vita horisontela platta gångjärn(plast?) och två motorer. En bra sats
att snabbt öka på sin samling av goda bitar med.

// Purjo (gillar stora byggen, men har för få bitar)