Re: Mission och Millennium Slizer har kommit.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 22 Nov 1999 16:20:02 GMT

Mission är nån sorts uppgradering till Cybermaster, tror jag.
Slizer bryr jag mig inte mycket om, men jag kanske ska köpa en "Sub".

--Tobias

Johannes Keukelaar skrev i meddelandet <3839286D.AF0BD53D@nada.kth.se>...
Hej på er!

Jag var inne hos Stor och Liten i lördags, och de hade några sets som
jag inte hade sett ute förut: 8450 Mission och 8520 Millennium Slizer.
8450 kostade 690 SEK.

Mvh,

Johannes.