Re: Mission och Millennium Slizer har kommit.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 22 Nov 1999 17:29:25 GMT

Tobias Möller skrev i meddelandet ...
Mission är nån sorts uppgradering till Cybermaster, tror jag.

Som jag fattade av www.lego.com (Usch vad trögt!), så kan Mission användas
fristående, som något slags kombinerat dataspel och bygglåda, men kan också
användas för att utvidga CyberMaster.

Men dataspel det har vi redan så det räcker och blir över, och till
utvidgningar av CyberMaster kan man ju använda vilka bitar som helst.

Är 998:- för Technic Space Shuttle (Rymdfärjan) ett bra pris förresten? Jag
såg den i en affär i helgen (nej, jag säger inte var, ifall det _är_ ett bra
pris :-))

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm