 Local / Sverige / 1202
1201  |  1203
Re: Inbjudan till LEGO-fest 13:e december!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 2 Dec 2002 11:03:26 GMT
Viewed:
1028 times

Jag kan tyvärr inte komma till LEGO-fest eftersom
jag är tvungen att prioritera skolarbetet.
Det är nämligen så att jag har en tenta den 17:e.
Nåja det kommer väl fler Lego-träffar.

Ha det så trevligt och ta många bilder!!/Johan Vettefors