Re: Inbjudan till LEGO-fest 13:e december!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 29 Nov 2002 17:49:20 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson writes:
Hej!

Igår beslutade jag mig för att köra på och ha en LEGO-fest oavsett om någon
kommer eller inte, ja, kanske inte så drastiskt men kommer en (1) förutom mig
är det GO!

Jag vill gärna komma.

Som jag tidigare skrev så förväntade jag mig att tre månaders a-kassa skulle
ramla in retroaktivt igår. Självklart uteblev inkomsterna liksom någon
förklaring till varför, fattar inte hur jag kunde vara så dum att tro att
strulet ska ta slut redan...

Nåväl, utan dessa pengar kan jag inte komma, men om det ordnar sig på de två
veckor som är kvar, så kan du räkna med mig.

/Tore