Re: Battle Droid
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 1 Nov 1999 15:30:59 GMT

"Tobias Möller" wrote:
<snipsnip>

Jag vet det här, jag har sett Stjärnornas krig, avsnitt 1, Det mörka hotet.
Men vad har det med LEGO att göra? Pratar ni om de små mini-krigsdroiderna i
samma storlek som en vanlig legogubbe eller är det någon stor sak?

Enligt lådan så är den 35 cm hög, och det verkar stämma. Hos Stor &
Liten här i Stockholm låg den på 299 spänn.

Mvh,

Johannes.