Re: Battle Droid siktatd på Stor & Liten i Eskilstuna och Linpeking
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 31 Oct 1999 20:38:28 GMT

Anders Isaksson <isaksson.etuna@REMOVEebox.tninet.se> wrote in message
Johannes (12) rapporterar att Technic Battle Droid finns på Stor & Liten i
Eskilstuna (pris missade han tyvärr)

Mindstorms RIS finns också, 1995:- (bläh!)

Samma sak i Linpeking, dessvärre även samma priser. Jag blev lite förvånad
när
jag kände tyngden på lådan till Battle Droid. Den känns rejäl. Fast jag ska
nog vänta till efter jul...

Fast en god nyhet har jag, Superbilen 8448 finns för 895:-)
Sagoland såklart.

// Eric