 Local / Sverige / *1320 (-10)
  Re: Om leksaksforskning. Lite om LEGO.

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> skrev i meddelandet news:H90LGA.IJF@lugnet.com... (...) Häxans kopparputs! Gör gamla dimmiga genomskinliga klara (mer eller mindre)! Ger din arm oanade krafter! Se upp med tandborsten! Nylonborsten (eller vad det (...) (22 years ago, 20-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Om leksaksforskning. Lite om LEGO.

(...) Jag tycker det mer är axlarna som blir trötta. I helgen började jag sortera undan alla gamla klossar som inte skiner som nya, tänkte prova polera dem med Autosol och min elektriska tandborste :) (...) i pension! Mot den bakgrunden kanske vi (...) (22 years ago, 20-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Om leksaksforskning. Lite om LEGO.

Kan vara intressant från vår synvinkel (Den snett ifrån sidan, med en ond rygg efter allt sorterande =) (URL) (22 years ago, 20-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Dumt Fôlk.

(...) Jag vet inte vad de står i denna proprietära mjukvara, men i min kollektion finns det "Flygande bäckasiner söka hwila på mjuka tuvor." och på tyska "Falsches Üben von Xylophonmusik quält jeden größeren Zwerg." Och sen kan man leta lite runt (...) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  MOC: Willys Jeep with variations

Hi again It is now time to present my new MOC of the famous US W.W.II Willys Jeep. (URL) jeep has been modelled by a number of talented builders before me. I have specially studied models made by Fredrik Glöckner, Shaun Sullivan and Toshiaki (...) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.announce.moc, lugnet.adventurers, lugnet.build.military, lugnet.loc.se) !

  Re: Varför kan jag inte posta i Jönköpings län`?

Då vi är så få har vi alla diskussioner i "roten" av .loc.se så du behöver inte posta i de olika länen, iofs. kan det vara bra att lämna ett avtryck där utifall någon oinvigd surfar runt. Jag har t.ex. lämnat ett meddelande som säger att det är här (...) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Dumt Fôlk.

(...) Hej, he's alive! :) (...) Aldrig, som äkta rumpmas förstår jag faktiskt värmländska. En annan rolig historia är värmländskan som skulle lösa korsord; "Hm.. Djur på två bokstäver... Int' kan hä va loa, å int' kan hä va soa - då måst' hä va e (...) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Dumt Fôlk.

(...) Jo, en av få saker jag minns från svenskaundervisningen och antologin :) (...) Ok. /Tobbe (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Dumt Fôlk.

(...) Om du går in i Kontrollpanelen (på din Windows 95/98/NT/2000/XP dator) och kollar fonterna får du se (om du dubbelklickar på en font) ett meddelande som användes för att testa telegraf (?) överföringar. Man sände det först för att se så allt (...) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Dumt Fôlk.

(...) Så lite. (...) Mycket av det vi kallar Technic är inte Technic längre, en del är racers andra är StarWars osv.. De länkar som inte fungerar (två när jag kollade igår) är för produkter som är slutsålda. (...) Som jag skrev heter den även 4106 (...) (22 years ago, 17-Jan-03, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact