  Legoworld 2001- Graag jullie advies!

Hoi! Ik wil graag, samen met twee neefjes, naar Legoworld 2001. Echter, ik weet niet precies welke dag ik zal gaan. Liefst ga ik natuurlijk op een van de minder drukke dagen, maar is het dan ook minder leuk of is er dan minder te koop? Of is het (...) (23 years ago, 7-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!

(...) Hallo Hjalmar, De meeste activiteiten op LEGOWORLD 2001 die door de Bouwsteen en LEGO worden georganiseerd zijn alle dagen aanwezig. De presentaties van Mindstorms, LEGO Studios en LDraw/MLCad zijn bevoorbeeld alle dagen aanwezig. Ook de LEGO (...) (23 years ago, 8-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!

(...) moment. (...) er wel (...) voorverkoop (...) Ik neem aan dat de kaarten voor meerdere dagen pas op het evenement zelf verkocht gaan worden? Ik wil meerdere dagen gaan, maar ik dacht dat deze kaarten niet in de voorverkoop te koop waren. Groet (...) (23 years ago, 8-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!

(...) Dus dat betekend dat de kaarten in beperkt aantal verkocht worden? Ik bedoel, als ik ze nu niet meer kan krijgen, en ze straks aan de kassa op zijn ben ik voor niets naar Zwolle gereist! Hoe zit dat dan met de verkoop aan de kassa? (23 years ago, 8-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

En hoe zit het met meer-dagen kaarten, die kan je niet van te voren kopen? Mirror Spock "Hjalmar Haagsman" <hjalmar.haagsman@zonnet.nl> wrote in message news:GKwG3w.EK@lugnet.com... (...) moment. (...) er >wel rekening mee dat de prijs aan de kassa (...) (23 years ago, 8-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!

Verkoop van de huidige set's zal alle dagen aanwezig zijn. Dit verzorgt door Pokkie Pokkie Speelgoed Groet, Barry Lamers (23 years ago, 8-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!

(...) Ik heb zojuist contact gehad met de IJsselhallen. Zij hebben gezegd dat deze meerdaagse kaarten gewoon aan de kassa te verkrijgen zijn op tijdens LEGOWORLD 2001 (wel is een foto nodig hiervoor). Sybrand Bonsma (23 years ago, 9-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!

(...) Hallo Saskia, Ik heb zojuist contact gehad met de IJsselhallen. Ze hebben me verteld dat de meerdaagse kaarten aan de kassa verkrijgbaar zijn tijdens het evenement. (wel een pasfoto meenemen) Sybrand Bonsma (23 years ago, 9-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!

(...) Hallo Hjalmar, Officieel is er sprake van een beperkt aantal kaarten, dit in verband met de capaciteit van de IJsselhallen. Dit aantal ligt echter 4 tot 5 keer hoger dan het aantal kaarten dat wij verwachten te verkopen. Ik heb zojuist met de (...) (23 years ago, 9-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!

(...) Hallo Barry en anderen, Inderdaad, dat was ik nog vergeten in mijn opsomming. ER is ook verkoop van huidige sets door Pokkie Pokkie Speelgoed en dit zal alle dagen aanwezig zijn. Andere dingen die ik nog vergeten was zijn bijvoorbeeld de grote (...) (23 years ago, 9-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!

(...) evenement. (...) Pfoe, gelukkig, ik schrok effe (we hebben al een hotel geboekt..) Saskia (23 years ago, 9-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!

Hartelijk dank voor je advies! Ik heb nu kaarten voor dinsdag gekocht bij Intertoys. Alleen nu kom ik thuis, ligt er een brief op de mat van de Bouwsteen (ben pas lid geworden), dat ik twee GRATIS kaarten had kunnen krijgen omdat ik lid ben. Echter, (...) (23 years ago, 9-Oct-01, to lugnet.loc.nl)