Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 9 Oct 2001 15:10:40 GMT

Hartelijk dank voor je advies! Ik heb nu kaarten voor dinsdag gekocht bij
Intertoys.

Alleen nu kom ik thuis, ligt er een brief op de mat van de Bouwsteen (ben
pas lid geworden), dat ik twee GRATIS kaarten had kunnen krijgen omdat ik
lid ben. Echter, de kaarten heb ik al gekocht! Dus valt er wat dat betreft
nog iets te regelen? Of heb ik gewoon pech gehad?

Ik kan al haast niet meer wachten tot het zover is!