Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 9 Oct 2001 11:07:44 GMT

Ik heb zojuist contact gehad met de IJsselhallen. Ze hebben me verteld dat
de meerdaagse kaarten aan de kassa verkrijgbaar zijn tijdens het • evenement.
(wel een pasfoto meenemen)

Sybrand Bonsma

Pfoe, gelukkig, ik schrok effe (we hebben al een hotel geboekt..)

Saskia