Subject:
Legoworld 2001- Graag jullie advies!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sun, 7 Oct 2001 19:26:33 GMT

Hoi!

Ik wil graag, samen met twee neefjes, naar Legoworld 2001. Echter, ik weet
niet precies welke dag ik zal gaan. Liefst ga ik natuurlijk op een van de
minder drukke dagen, maar is het dan ook minder leuk of is er dan minder te
koop? Of is het alle dagen even druk?

Ik heb gehoord dat de kaarten in de voorverkoop bijna uitverkocht zijn en ik
heb er zelf nog geen. Je kunt ze ook bij de ingang kopen, maar kan dat op
alle dagen? Of is dat een beperkt aantal?

Hopelijk kan iemand mij antwoord geven op deze vragen ...