Re: Oproep deelname EUROSPOOR/EUROSPEL
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 20 Apr 2000 20:49:47 GMT

Eurospoor is in de Jaarbeurs; ik heb het idee afgelopen september ook al
eens geopperd dus vermoedelijk was Manfreds idee een reactie daarop. Maar ik
heb er verder geen contact meer over gehad.

Dat klopt, ik had op jouw oproep gereageerd. Ik ben bereid om voor dit project
een aanzienlijke hoeveelheid 12V rails bij te dragen: zo uit mijn hoofd
ongeveer 4 ovaaltjes, 8 wissels, 2 doosjes bochten en 11 doosjes rechte.
Misschien kunnen we proberen het officiele record voor de langste Lego
treinbaan te breken. Wie weet wil Lego zelf daar ook nog iets aan bijdragen.

Verder heb ik een haven die op de gewone havensets is gebaseerd, maar wel
gekombineerd en uitgebreid met eigen aanpassingen, zoals boot-treinoverslag.
Een haven in een modelbaan doet het erg goed als scenery. Misschien kan iemand
anders "De Hef" van Rotterdam nabouwen.

Groeten, Manfred Moolhuysen.