Subject:
Robots Discovery Set
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 29 Apr 2000 18:52:06 GMT

Ik heb nog een Robotics Discovery Set liggen, als deel van een recente
aankoop. Ik kan echter weinig zin krijgen in het "programmeren" van de
Scout, zeker nu ik eindelijk mbv NQC mijn RCX kan programmeren :-)

Mocht iemand interesse hebben, mail me dan. De set is nog niet gebruikt
(alle onderdelen zitten nog in de zakjes)
--
Jan-Albert "Anvil" van Ree   | http://www.nl.3dgamers.com