Subject:
De Jambalaya doos... ronde 2!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 2 May 2000 19:40:20 GMT

Hoi allemaal,

De doos heeft zijn eerste ronde gemaakt... iedereen die meedeed vond het
een succes! Voor een volgende ronde zoek ik echter nog wat meer mensen, dit
om het wat interessanter te maken. De volgende ronde zal over een week of
twee beginnen.

Mocht je meer willen weten, kijk even op http://www.nl.3dgamers.com/lego/
onder de Jambalaya link. Wil je ook meedoen of meer willen weten, mail mij
dan.
--
Jan-Albert van Ree   | http://www.nl.3dgamers.com