Subject:
Oproep deelname EUROSPOOR/EUROSPEL
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 20 Apr 2000 08:33:39 GMT

De organisatie van Eurospoor/Europspel vraagt me om duidelijkheid over onze
deelname aan deze beurs. De beurs is een combinatie van modelspoorbeurs en
speelgoedbeurs. (Lego zelf zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn.)
Mijn idee was om een grote LEGO treinbaan op te zetten. We kunnen kostenloos
terecht.

We moeten wel snel weten wie er serieus aan mee zullen doen, want daar hangt
de 'grootte' van het project vanaf. De beursorganisatie wil nu weten of het
doorgaat. Dit is een unieke kans.

Geef deze oproep svp door aan Bouwsteen-leden en andere LEGO-liefhebbers die
lugnet zelf niet lezen.
En denk eraan dat het niet alleen voor treinbouwers interessant is, want we
willen natuurlijk een heel landschap/stad bouwen.

Als uitgangspunt wil ik wel voorstellen dat alleen originele creaties
meedoen, want we willen laten zien wat er met lego mogelijk is dat je niet
al in de winkel kan zien.

Eric