Re: Oproep deelname EUROSPOOR/EUROSPEL
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 20 Apr 2000 11:08:26 GMT

N. Hoogerbrug <ringebu@knoware.nl> schreef in berichtnieuws
38FECB86.317A5D64@knoware.nl...
Hoi  Eric,

Wanneer moet dat plaatsvinden en wat wil je of we laten zien. ?

Ik heb een soortgelijke vraag al gehad voor een treinen beurs in Houten, • met de
toezegging dat we dan ook LEGO mochten verkopen onder de tafel door. Daar • zijn
we als bestuur niet voor, daar we al 3 dagen voor de club hebben. Alles • wat
ergens anders dan op de clubdag onder de clubvlag verkocht wordt is jammer • en
zie je niet meer terug.
Heb je in deze ook aan Manfred Moolhuizen gedacht, die heeft iets • soortgelijks
al eens geroepen in het kader van een beurs in de Jaarbeurs.
Wat houdt je project in ?
Nico

Het is niet mijn project. De organisatie van Eurospoor vind het vervelend
als we ook in Houten zijn; daar wist ik niets van. Dat moeten we dus even
afstemmen.
Verkopen van LEGO lijkt me ook zeker niet de bedoeling van een dergelijke
presentatie.

Eurospoor is in de Jaarbeurs; ik heb het idee afgelopen september ook al
eens geopperd dus vermoedelijk was Manfreds idee een reactie daarop. Maar ik
heb er verder geen contact meer over gehad.

Wanneer is de beurs in Houten?

Eric