  Robotics en Droid kits

Hoi, M'n eerste posting hiero :-) Korte introductie: Ik ben Frank Buiting en al LEGO fan sinds '75 (ik ben 25 jaar), Tijdens m'n studie zonder LEGO gezeten ('90-97) en heb sinds kort LUGNET ontdekt :-) Mochten jullie nog meer (LEGO) vragen hebben (...) (25 years ago, 15-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Robotics en Droid kits

Hi Frank, You should have been in Utrecht on thursday, friday or saturday. They had an nice demo of both models. They are for sale there too and even on our LEGO fest in Heemskerk were some members of The Buildingbrick playing with there RIS 9747 (...) (25 years ago, 15-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Robotics en Droid kits

Frank Buiting wrote in message ... (...) in (...) 'S@H'? Frank, Ik heb (allebei) mijn Mindstorms-sets bij legoworldshop gekocht, afgelopen voorjaar. Ook wat extra sensors, motortjes en een afstandsbediening. Niet goedkoop, maar razendsnelle service (...) (25 years ago, 15-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Robotics en Droid kits

(...) in (...) Ik had ze eerder vanuit Amerika. Op dit moment verschijnt de RIS en de Droid in Nederlandse winkels, maar ik weet nog niet of ze alleen bij bepaalde winkelketens zijn. (...) 'S@H'? (...) s@h is de amerikaanse lego-postorderdienst, (...) (25 years ago, 16-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Robotics en Droid kits

Iedereen die gemaild/post hebben bedankt voor de info! Ik geloof dat Barry een klant erbij heeft weten te smokkelen :-) Groeten, Frank (25 years ago, 17-Nov-99, to lugnet.loc.nl)