Re: mindstrorms in Nederland
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 29 Oct 1999 09:49:33 GMT

Eric Brok wrote in message ...
Inmiddels heb ik gelezen dat ook de nieuwe RCX inderdaad geen aansluiting
heeft. De eerdere berichten van LEO zelf dat er geen hardware-veranderingen
zouden zijn, blijken dus onwaar.

Ik heb inmiddels begrepen dat de oude Mindstorms-dozen (1.0 dus) nog te
krijgen zijn bij www.legoworldshop.com in combinatie met een upgrade-kit
naar 1.5. Dit voor dezelfde prijs als de complete 1.5. Hierbij zit dus nog
een RCX met voeding-connector.
Ik ga daar dus maar zo'n setje bestellen. Daar kwam mijn eerste
Mindstorms-set (en dus het einde van mijn 'Dark Age') ook vandaan. Sorry
Barry, als jij ze met connector had gehad had ik het spul echt bij jou
besteld.

Groeten

Arjen