Re: mindstrorms in Nederland
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 26 Oct 1999 14:39:59 GMT

Kun je (zodra je ze in je zaak hebt) controleren of de RCX (het gele
computertje) een connector heeft voor een externe voeding? Ik ben namelijk
op zoek naar een tweede exemplaar, maar aangezien ik meestal stilstaande
robotjes bouw gebruik ik liever een adapter dan batterijen. Ik heb
tegenstrijdige geruchten gehoord die suggereren dat de nieuwe RCX'en geen
connector meer hebben.

De nieuwe blauwe Scout (pas uit in de VS, ik heb hem net meegebracht) heeft
geen connector. Waarschijnlijk is dat de oorzaak van de verwarring, want het
schijnt dat de RIS 1.5 qua hardware (de RCX) niet afwijkt van de RIS 1.0

Eric Brok