Re: mindstrorms in Nederland
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 23 Oct 1999 11:54:49 GMT

Barry,

Kun je (zodra je ze in je zaak hebt) controleren of de RCX (het gele
computertje) een connector heeft voor een externe voeding? Ik ben namelijk
op zoek naar een tweede exemplaar, maar aangezien ik meestal stilstaande
robotjes bouw gebruik ik liever een adapter dan batterijen. Ik heb
tegenstrijdige geruchten gehoord die suggereren dat de nieuwe RCX'en geen
connector meer hebben.

Vriendelijke groeten,

Arjen Gerstel
Utrecht

Barry Lamers wrote in message ...
Beste medeverzamelaars,

Zoals bij menigeen bekend komt de Mindstorms naar Nederland.

Zoals het er nu naar uitziet zullen de set's vanaf maandag a.s. in de
winkels verschijnen.

De volgende prijzen zal ik hierbij gaan hanteren,

Set 9747  fl 499,95 - 10% = fl 449.95
Set 9748  fl 214,95 - 10% = fl 193,45