Re: Trein set 4560
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 29 Oct 1999 19:47:25 GMT

Hoi,

Ik ben op het moment ook bezig om trein 4560 in Nederland te krijgen. Maar
tot op heden heb ik als verwachte leverdatum 22-5-2000 van Lego
doorgekregen. Ik zal het in deze nieuwsgroep melden als ik de bewuste trein
beschikbaar heb.

Groeten
Barry

Manfred Moolhuysen heeft geschreven in bericht ...
Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie al eens een trein set #4560 in Duitsland gekocht ?
Dat is dezelfde doos als trein set #4561 Alpen Expres, maar dan zonder de
transformator en regelunit. En dat klinkt mij als muziek in de oren, omdat • ik
daarvan al genoeg exemplaren heb.
Ik wil graag weten op welke plekken #4560 verkrijgbaar is, en voor hoeveel • DM
de set te koop staat.

Groeten, Manfred Moolhuysen..