Re: Trein set 4560
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 3 Nov 1999 17:24:44 GMT

Daarnaast nog een weetje, Wist je dat een besteelling van een winkelier
momenteel de volgende reis aflegd:
winkelier ---fax---> Lego Breda ---fax---> Lego Londen ---opdracht-->
magazijn Nederland --bestelling--> winkelier.

Ligt het nu aan mij of is dit gewoon een grootte omweg?

LEGO noemt dat een bezuinigingsoperatie.

Eric (snik)