  Vraag over De Bouwsteen

Ik ben nu zo'n anderhalf jaar wat men noemt AFOL (Aldut Fan Of Lego). Mijn interesses liggen in het verzamelen van met name oudere sets die ik leuk vind (dus niet om alle sets van een bepaalde thema te willen hebben) om te bouwen en om andere dingen (...) (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vraag over De Bouwsteen

(...) Hoi Niels, Het belangrijkste dat de De Bouwsteen te bieden heeft, zijn de clubdagen die een aantal keer per jaar georganiseert worden. Op zich zijn deze ook vrij toegankelijk voor niet leden en een leuke gelegenheid wat mensen te ontmoeten. Op (...) (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vraag over De Bouwsteen

Heel goed en kompleet geformuleerd van Casper. Niets aan toe te voegen behalve: Ook even (langdurig) hier gaan kijken, minstens net zo leuk!: (URL) natuurlijk, door Casper reeds vermeld: (URL) deze club heeft ook regelmatig leuk (remake) spul uit de (...) (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vraag over De Bouwsteen

(...) Ehh, sorry hoor, maar ik ben het helemaal niet eens met deze laatste zin. De laaste jaren ligt de verhouding "verzamelaars/verkopers" tegenover "bouwers" naar mijn mening dicht bij de 1 op 1. Zo waren er op de clubdag in Nijmegen (vooral (...) (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vraag over De Bouwsteen

(...) Euh, dat was ik in ieder geval niet hoor ;) Groet Saskia (21 years ago, 23-Oct-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vraag over De Bouwsteen

(...) En op zich ben ik het niet zo mee eens met deze zin... het aantal MOC's die tentoongesteld waren in Nijmegen was inderdaad hoger dan normaal, maar meestal zijn het de zelfde mensen die de moeite nemen iets mee te nemen. In Nijmegen was er ook (...) (21 years ago, 23-Oct-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vraag over De Bouwsteen

(...) Was dat stadje met die witte ophaalbrug op LEGOWORLD 2003 dan misschien van jou? Weet iemand dan van wie dit leuke straatje is? Ik kan het naamkaartje links net niet lezen. (URL) (21 years ago, 25-Oct-03, to lugnet.loc.nl, FTX)

  Re: Vraag over De Bouwsteen

Casper van Nimwegen als mijn geheugen het nog doet... Duq "M. Moolhuysen" <moom@NOSPAM-chello.nl> wrote in message news:HnB0xB.1qEE@lugnet.com... (...) van jou? (...) links net (...) (21 years ago, 25-Oct-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vraag over Dè Straat (was De Bouwsteen)

Manfred toch! Zelfs dhr. Kjeld Kirk Kristiansen weet dat dat Casper z'n straat is! Even hier een beetje naar onder scrollen: (URL) Klaas (...) (21 years ago, 25-Oct-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vraag over Dè Straat (was De Bouwsteen)

(...) Iedereen heeft een zwak punt, telefoonnummers en namen aan gezichten of creaties koppelen is beslist en bij uitstek mijn zwakke punt. Het lukt mij helaas alleen als ik ze, net als de schoolrijtjes van vroeger, door herhaalde oefening in mijn (...) (21 years ago, 25-Oct-03, to lugnet.loc.nl)