Subject:
Vraag over De Bouwsteen
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 22 Oct 2003 14:38:16 GMT

Ik ben nu zo'n anderhalf jaar wat men noemt AFOL (Aldut Fan Of Lego).
Mijn interesses liggen in het verzamelen van met name oudere sets die ik leuk
vind (dus niet om alle sets van een bepaalde thema te willen hebben) om te
bouwen en om andere dingen (MOC's) te bouwen. Mijn interesses liggen met name in
treinen (jaren'70), town (jaren'60-'80) en technic (jaren'70-'80).

Graag zou ik van andere AFOL's willen horen wat een lidmaadschap van de
Bouwsteen meerwaarde aan deze hobby kan geven.

Niels