Re: Vraag over De Bouwsteen
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 22 Oct 2003 19:24:51 GMT

Graag zou ik van andere AFOL's willen horen wat een lidmaadschap van de
Bouwsteen meerwaarde aan deze hobby kan geven.

Hoi Niels,

Het belangrijkste dat de De Bouwsteen te bieden heeft, zijn de clubdagen die een
aantal keer per jaar georganiseert worden. Op zich zijn deze ook vrij
toegankelijk voor niet leden en een leuke gelegenheid wat mensen te ontmoeten.
Op dit soort dagen wordt er LEGO verkocht, sommigen verkopen schreeuwend duur,
anderen zijn iets redelijker geprijst. Meestal worden er niet al te veel MOC's
getoond.

Misschien kun je gewoon eens langs gaan op zo'n dag, de sfeer proeven en bepalen
of het iets voor je is. De volgende clubdag is 29 november in Gilze-Rijen.

Sinds kort is er ook een Nederlands forum waar je ook wat mensen online kunt
ontmoeten, probeer www.lowlug.nl eens :-)

Groeten,

Casper