  Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang

HULP NODIG: In het scherm Export File(s) bij een MPD file (File > Export) staat: Ignore previous part indication Wat doet dat precies en hoe vertaal ik het? Verder is er zoiets als Post Processor Configuration Ook dit ken ik niet en kan ik wel wat (...) (21 years ago, 6-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang

(...) Ha Jaco, Ik kan je niet met de vertaling hulpen maar MLCAD heeft de volgende inligting over "Post Processor Configuration". Beelden liggen ook daarin. Ik weet niet wat "Ignore Previous Part Indication" bedoelt. Misschien zul je iemand in (...) (21 years ago, 6-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang

(...) Negeer vorige selectie/aanwijzing (...) Configureer nabewerkings-programma Je kan uitvoer van MLCAD direct "doorsluizen" naar een ander programma. Op deze plek kan je de configuratie hiervan instellen, zoals path en filenaam van het programma (...) (21 years ago, 7-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang

(...) Lijkt me juist. (...) Aha. Ik ga er eens naar kijken. Vertaling lijkt me ook prima. (...) Hier gebruik ik Scherm schonen. (...) Het gaat hier om het MPD formaat en ik ga hier denk ik Sub modellen voor gebruiken. Misschien is Sub onderdelen ook (...) (21 years ago, 7-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang

In lugnet.loc.nl, Jaco van der Molen writes: [knip] (...) Doet het dat wel, het scherm schonen? "Statement" is Engels voor "uitdrukking" of een syntax-onderdeel in een programma, in LDraw bijvoorbeeld een regel met "Step". [knip] (...) Hou voor (...) (21 years ago, 7-Apr-03, to lugnet.loc.nl)