Re: Praxis aanbieding!! X-wing
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 18 Jan 2002 07:46:08 GMT

Ik heb gisteren nog even gekeken, er is een simpele oplossing voor: Vlak
achter de cockpit zit aan beide zijden een 1x1 grijs blokje en een 1x2 grijs
technic blokje met twee gaatjes. Als je onder deze twee blokjes een 1x3
plaatje bevestigd is het probleem opgelost. Luchtdicht is deze oplossing
niet: hoewel de voorkant van de cockpit nu wel sluit, blijft er een klein
kiertje aan de zijkant open. Ik raad piloten dan ook aan gewoon hun
ruimtepak aan te houden tijdens de vlucht :)

groeten,

Wessel

In lugnet.loc.nl, Wessel Burgers writes:
Ja, dat schijnt zo 'te horen'. Ik heb er al vaker mensen over zien klagen
hier op Lugnet. Maar goed er is vast wel iets op te verzinnen. Ik heb zelf
de moeite nog niet genomen om een oplossing te bedenken. Mocht je zelf iets
verzinnen laat het dan ff weten.

groet,

Wessel

In lugnet.loc.nl, Guido Heunen writes:
Hoi Wessel,

Ik heb eindelijk de X-wing klaar. Wat een geweldige doos voor die prijs.
Jammer dat ik niet meer in nederland ben om nog zo'n goedkope doos te
kopen. Maar goed. Een vraagje.

Als ik de cockpit dicht maak staat hij nog altijd ietsje open (wellicht een
legoplaat dikte). Heb jij dat ook?