Re: Praxis aanbieding!! X-wing
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 8 Jan 2002 07:34:28 GMT

In lugnet.loc.nl, Guido Heunen writes:
Paar weken geleden las ik dat de X-Wing collector doos bij praxis lag voor
fl 200. Vorige week was ik in nederland en heb toen nog even rond geneusd
bij praxis. Daar lag deze doos voor iets minder dan 50 Euros(!) (vorige week
donderdag).

Hi Guido,

Bedankt voor deze tip. Ik ben gisteren na mijn werk nog even langs de Praxis
gereden, en er stond er nog één, die had als showmodel gediend en was dus al
opgebouwd. Na even te hebben overlegd met de bedrijfsleider mocht ik hem
voor € 35,- meenemen. Ze hadden zelfs de doos met instructies en stickers
nog voor me :) Er ontbreken een paar kleine stukjes maar voor die prijs hoor
je mij niet klagen!

Wessel