Subject:
Praxis aanbieding!! X-wing
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 7 Jan 2002 10:16:19 GMT

Paar weken geleden las ik dat de X-Wing collector doos bij praxis lag voor
fl 200. Vorige week was ik in nederland en heb toen nog even rond geneusd
bij praxis. Daar lag deze doos voor iets minder dan 50 Euros(!) (vorige week
donderdag).

In margraten vond ik SW 7155 (AAT) voor fl 29.95 (~50% korting).

Guido