Subject:
Blacksmit's shop, Octan tankstation en de technic Champion
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 22 Jan 2002 09:07:27 GMT

Hoi,

Ik heb net de Blacksmit's shop, Octan tankstation en de technic Champion
opgebouwd.

Ik ben zeer onder de indruk van de Blacksmit's Shop. Het is een doos die meer
dan 600 stukjes bevat voor een redelijke prijs.

De shop is volledig gevuld met allerlei mooie zaken (bijvoorbeeld een
aambeeld, schoorsteen). Je kunt het huisje
openklappen waardoor je toegang krijgt tot verschillende vertrekken. Er zijn
veel details aangebracht, kortom een perfect model ontworpen door een lego fan!
Ik wil niet te veel verklappen. Als je voor het Castle thema gaat, moet je
deze doos zeker in je kollectie hebben....

Verder ben ik erg tevreden met het Octan tankstation. Een mooi open gebouw,
eh ik bedoel dus met veel ramen. De tankzuilen spreken mij zeer aan. Erg
realistisch.

De Technic Champion valt wat mij tegen. Gelukkig heb ik deze doos gekocht voor
alleen (?) maar 114Euros (S&H Frankrijk, 229Euros  S&H Nederland). Er zijn
welliswaar veel elementen maar de speelkwaliteit is erg miniem. Voor mijn
gevoel is het meer een showmodel dan een speelmodel. Maar goed. De elementen
die in deze doos voorkomen zijn talrijk en kunnen mooi dienst doen in
andere technic projecten.

Guido