Re: Tänkte bara säga hej...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 8 Apr 2003 12:01:10 GMT

Om du var tre år och fick den samma år den kom ut (1981) så är vi lika gamla
(eller unga)!

Jag är född 77 så kom den ut 1981 bör jag alltså varit minst 4 år då jag fick
den. Minnena från den tiden är väll inte helt knivskarpa ;)

Det måste vara åldern om du inte minns '81 :-P

Jag tycker helt klart du ska bygga dig en sumorobot och köra de relativt få
milen upp till Ludvika på fredag:
http://www.lotek.nu/swelug/030411Inflyttning/inbjudan.html

Tack för inbjudan men jag avstår denna gång. Jag hoppas det blir flera chanser
dock.

Helt klart!