Re: Tänkte bara säga hej...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 5 Apr 2003 17:26:38 GMT

"Henrik Johansson" <olsmuggler@oreline.net> skrev i meddelandet
news:HCvqCE.1txn@lugnet.com...
Hej alla SWELUG:are!

Hejsan, och välkommen (även om du har 'smyglyssnat' ett tag...)!

Så hittade jag en dag LEGO Mindstorms på internet och nyfikenheten växte. • Efter
några års studerande av fenomenet på behörigt avstånd så köpte jag mig ett • RIS
1.5 (9747) och genast var jag åter fast i LEGO-träsket.

Hittade tillbaka till fållan, menar du :-)

Det största problemet just nu är dock att få plats
att bygga något i min trånga lilla etta.

Jag säger bara en sak, microscale.

Bygg väl,
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery/index.htm