 Help on Searching

 Local / Norge / *265 (-10)
  Little Norwegian Shunter NSB 2 842

Hi all, It's been a while since I've made a new train here (and even longer since I posted one based on a prototype) and I was feeling a bit of withdrawal so I went hunting for something fun to design. My search stopped at (URL) this> cute little (...) (18 years ago, 20-Apr-06, to lugnet.trains, lugnet.announce.moc, lugnet.loc.no, FTX)

  Re: Need building tips for a church

In lugnet.general, Øyvind Steinnes wrote: --SNIP-- (...) Hi Øyvind, This final versions looks excellent. I like the balance of selective compression (eg. you have reduced the number of segments from 11 to 9) and scale modelling in it. The final (...) (18 years ago, 28-Dec-05, to lugnet.general, lugnet.loc.no, lugnet.town)

  Re: Need building tips for a church

My fourth and last attempt on this strange building is now finished and the pictures can be found here: (URL) moderation, that is) "Tim Gould" <t.gould(AT@)lancast...c(DOT.)uk> skrev i melding news:IrLopM.1JFu@lugnet.com... (...) sacrifice on (...) (...) (18 years ago, 27-Dec-05, to lugnet.general, lugnet.loc.no, lugnet.town)

  Re: Norsk klubb og forum

(...) Aktiviteten har overgått all forventning. Vi har også registert (URL) får vi se hvordan det hele utvikler seg videre. Thomas (18 years ago, 14-Dec-05, to lugnet.loc.no)

  Mange tilbud på Extra Leker

Hei å hå! Tenkte bare jeg skulle si at det er nå kommet mange tilbud på LEGO sett på Extra Leker, iallefall her i Tromsø. Nå forsvinner LEGO settene unna som varmt hvetebrød... I går var jeg å sjekket hva de hadde inne, i dag var jeg å skulle kjøpe (...) (18 years ago, 18-Nov-05, to lugnet.loc.no, lugnet.loc.no.tr.tro)

  Norsk klubb og forum

Vi har så smått begynt å forme noe som ligner en norsk klubb for LEGO-entusiaster. Siden lugnet-forumet kan være litt klønete å bruke, så har vi begynt å bruke et annet forum, der terskelen for å poste forhåpentligvis er lavere: (URL) øyblikket (...) (19 years ago, 25-Oct-05, to lugnet.loc.no)

  Tjølling

Burde jo vært annonsert her på forhånd, men men... Her er uansett bilder fra en LEGO-messe i Tjølling sist helg: (URL) (19 years ago, 19-Oct-05, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen 2005

(...) Helt klart bra respons fra både store og små! Og her er bilder: (URL) (19 years ago, 2-Oct-05, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen 2005

(...) Da har vi satt opp lay-out'n vår på modellmessen. Reaksjonen når jeg kom inn med legokasser som førstemann var; "kommer'em med lego å nå, a?". Når vi fikk satt opp modellene og banen vår, og ikke minst Michael sin 2 meter store kopi av (...) (19 years ago, 30-Sep-05, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen 2005

(...) Har lagt ut et bilde av baksiden nå. Når det gjelder mlcad-filene er det egentlig bare noe jeg har brukt i planleggingsfasen. Taket er ikke slik det er blitt til slutt heller. Liker best å bygge med "harde klosser". Synes det er litt lite (...) (19 years ago, 25-Aug-05, to lugnet.loc.no)

Redisplay Messages:  All | Compact