 Help on Searching

 Local / Norge / 213
212  |  214
Subject:
Mange tilbud på Extra Leker
Newsgroups:
lugnet.loc.no, lugnet.loc.no.tr.tro
Date:
Fri, 18 Nov 2005 21:29:19 GMT
Viewed:
5162 times

Hei å hå!

Tenkte bare jeg skulle si at det er nå kommet mange tilbud på LEGO sett på
Extra Leker, iallefall her i Tromsø.
Nå forsvinner LEGO settene unna som varmt hvetebrød... I går var jeg å
sjekket hva de hadde inne, i dag var jeg å skulle kjøpe noe og da var flere
hyller helt tomme...
Men jeg fikk meg tre sett; #8654  (499,- normalt 599,-), #8420 (359,-
normalt 439,-) og ett #7324 (134,- men ikke på tilbud).
Var også mange andre sett på tilbud, mange store Duplo sett blant annet.

Vet ikke om de forsøker å tømme før julerushet....

Hilsen
Øyvind Steinnes
Tromsø