To LUGNET News Traffic PageSign In (Members)
 Local / Nederland / Utrecht / * (-5)
Subject:
Goedkope Starwars bestellen?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl.ut.utr
Date:
Tue, 9 Mar 1999 15:09:17 GMT

N.a.v de andere berichten hier over bestellen van Star Wars bij locale
winkels en de bulk geld hiermee gemoeid:

Zelf heb ik ook mijn reservering liggen, bij de Speelboom in Vaals. Ik weet
niet wat de Star Wars-dozen daar gaan kosten, maar ongezien heb ik ze daar
besteld omdat ze gemiddeld altijd minstens 20% goedkoper zijn dan elke
andere speelgoedwinkel. Ik ga dat ophalen als ze uit zijn, dus eventueel kan
ik voor anderen in de regio Utrecht ook wat meenemen.
Voorwaarden:
- Je regelt zelf de reservering en de betaling direct met de winkel - ik
neem ze alleen maar mee naar utrecht
- Je komt de dozen in Utrecht bij me ophalen
- Ik kan de trip naar Vaals misschien niet onmiddelijk maken zodra ze uit
zijn; daar kan een week over heen gaan.

Eric

Re: Afgeprijsde Lego.
Newsgroups:
lugnet.loc.nl.ut.utr
Date:
Wed, 16 Dec 1998 11:35:41 GMT

En al die doosjes had ik allang. Dezelfde maand als dat ze uitkomen.

Mark
"if it ain't Lego, it doesn't count"

Ahhh.. Strategie! Eigenlijk ligt er ook helemaal niets interessants in
:)

Jasper

Re: Afgeprijsde Lego.
Newsgroups:
lugnet.loc.nl.ut.utr
Date:
Tue, 8 Dec 1998 12:22:02 GMT

Laat je niet in de luren leggen. Ik ken die opstelling in manden in de
betreffende winkel. Zo ligt het er al maanden, vanaf het begin van de • actie,
ook in veel andere Bart Smitten.  Het is puur een presentatiestrategie • om
klanten het idee te geven dat ze in goedkope opruimingspartijen • graaien.
Net zo'n flauwekul als de 'altijd de goedkoopste'-slogans die bij Bart • Smit
hangt en de 'nieuw van LEGO'-bordjes die een jaar bij dezelfde doosjes
blijven staan.

Ahhh.. Strategie! Eigenlijk ligt er ook helemaal niets interessants in
:)

Jasper

Re: Afgeprijsde Lego.
Newsgroups:
lugnet.loc.nl.ut.utr
Date:
Tue, 8 Dec 1998 07:47:18 GMT

Jasper Janssen wrote in message <19981208005121.12567.qmail@hotmail.com>...
Jasper Janssen wrote in message <366877f8.10296182@lugnet.com>...
Hi.

In de Bart Smit in Hoog Catharijne lagen een aantal bakken met
afgeprijsde kleinere sets. 30-35%, ongeveer. Verder niet veel
interessants - voor mij in ieder geval :)

Jasper

Volgens  mij gaat het om de afprijzingen die al enige tijd gelden bij • alle
Bart Smits, Blokker en Intertoys. Blokker is van die vaak nog net iets
goedkoper. De actie loopt echter ten einde en diverse winkels hebben
nauwelijks nog voorraad voor die prijzen.

Niet onmogelijk - dit waren echt duidelijk manden met restanten.

[...]

Newsgroups:
lugnet.loc.nl.ut.utr
Date:
Tue, 8 Dec 1998 00:51:18 GMT

[...]