 Local / Nederland / Utrecht / Utrecht / 15
Re: Afgeprijsde Lego.
Newsgroups:
lugnet.loc.nl.ut.utr
Date:
Tue, 8 Dec 1998 07:47:18 GMT

Jasper Janssen wrote in message <19981208005121.12567.qmail@hotmail.com>...
Jasper Janssen wrote in message <366877f8.10296182@lugnet.com>...
Hi.

In de Bart Smit in Hoog Catharijne lagen een aantal bakken met
afgeprijsde kleinere sets. 30-35%, ongeveer. Verder niet veel
interessants - voor mij in ieder geval :)

Jasper

Volgens  mij gaat het om de afprijzingen die al enige tijd gelden bij • alle
Bart Smits, Blokker en Intertoys. Blokker is van die vaak nog net iets
goedkoper. De actie loopt echter ten einde en diverse winkels hebben
nauwelijks nog voorraad voor die prijzen.

Niet onmogelijk - dit waren echt duidelijk manden met restanten.

Laat je niet in de luren leggen. Ik ken die opstelling in manden in de
betreffende winkel. Zo ligt het er al maanden, vanaf het begin van de actie,
ook in veel andere Bart Smitten.  Het is puur een presentatiestrategie om
klanten het idee te geven dat ze in goedkope opruimingspartijen graaien.
Net zo'n flauwekul als de 'altijd de goedkoopste'-slogans die bij Bart Smit
hangt en de 'nieuw van LEGO'-bordjes die een jaar bij dezelfde doosjes
blijven staan.

Eric