 Local / Nederland / Utrecht / Utrecht / 16
Re: Afgeprijsde Lego.
Newsgroups:
lugnet.loc.nl.ut.utr
Date:
Tue, 8 Dec 1998 12:22:02 GMT

Laat je niet in de luren leggen. Ik ken die opstelling in manden in de
betreffende winkel. Zo ligt het er al maanden, vanaf het begin van de • actie,
ook in veel andere Bart Smitten.  Het is puur een presentatiestrategie • om
klanten het idee te geven dat ze in goedkope opruimingspartijen • graaien.
Net zo'n flauwekul als de 'altijd de goedkoopste'-slogans die bij Bart • Smit
hangt en de 'nieuw van LEGO'-bordjes die een jaar bij dezelfde doosjes
blijven staan.

Ahhh.. Strategie! Eigenlijk ligt er ook helemaal niets interessants in
:)

Jasper