 Local / Nederland / Utrecht / Utrecht / 18
17  |  19
Subject:
Goedkope Starwars bestellen?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl.ut.utr
Date:
Tue, 9 Mar 1999 15:09:17 GMT

N.a.v de andere berichten hier over bestellen van Star Wars bij locale
winkels en de bulk geld hiermee gemoeid:

Zelf heb ik ook mijn reservering liggen, bij de Speelboom in Vaals. Ik weet
niet wat de Star Wars-dozen daar gaan kosten, maar ongezien heb ik ze daar
besteld omdat ze gemiddeld altijd minstens 20% goedkoper zijn dan elke
andere speelgoedwinkel. Ik ga dat ophalen als ze uit zijn, dus eventueel kan
ik voor anderen in de regio Utrecht ook wat meenemen.
Voorwaarden:
- Je regelt zelf de reservering en de betaling direct met de winkel - ik
neem ze alleen maar mee naar utrecht
- Je komt de dozen in Utrecht bij me ophalen
- Ik kan de trip naar Vaals misschien niet onmiddelijk maken zodra ze uit
zijn; daar kan een week over heen gaan.

Eric