Re: LEGO World 2001
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 18 Jul 2001 07:11:34 GMT

In lugnet.loc.nl, Wessel Burgers writes:
In lugnet.loc.nl, Mark de Kock writes:
20 - 23 oktober in de Ijsselhallen in Zwolle: Lego World 2001.
"Uniek evenement met o.a. bijzondere bouwwerken, een bouwwedstrijd en
optredens van bekende artiesten, i.s.m. FOX Kids Publieksevenement
Openingstijden: dagelijks van 10.00 - 17.00 uur
Meer informatie: 038-4211843"
Zie http://www.ijsselhallen.nl/agendanew/index.html
Ik heb mijn atv-dag voor oktober al gepland!

op die site lees ik: "LEGO WORLD 2001, het grootste LEGO spektakel van Europa"

Hebben ze hier Billund niet een ietsiepietsie over het hoofd gezien?!?

Groeten,

Wessel

Het is natuurlijk waar dat LEGOLand Billund en LEGOLand Windsor meer bezoekers
krijgen en qua oppervlakte groter zijn dan LEGO WORLD 2001. Echter, dit zijn
beide LEGO parken, waarbij je je kunt afvragen of die wel in de categorie
spektakel/evenement vallen.

LEGO WORLD 2001 is een 4-daags evenement en zal in die categorie het grootste
LEGO spektakel van Europa zijn met 6000-7000 vierkante meter LEGO.

Groeten,

Sybrand Bonsma