Re: LEGO World 2001
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 17 Jul 2001 09:47:24 GMT

Is er al ergens informatie te vinden over het programma?
Als er bijvoorbeeld workshops zijn (ik dacht dat ik dat ergens gelezen had)
zou ik het wel leuk vinden om mee te doen.

Saskia
(die zichzelf net op rantsoen had gezet mbt tot aankoop van lego, en toen
kwam het bericht van de metroliner Aaargh)

"Markassius" <mark.de.kock@NOSPAM.home.nl> wrote in message
20 - 23 oktober in de Ijsselhallen in Zwolle: Lego World 2001.
"Uniek evenement met o.a. bijzondere bouwwerken, een bouwwedstrijd en
optredens van bekende artiesten, i.s.m. FOX Kids Publieksevenement
Openingstijden: dagelijks van 10.00 - 17.00 uur
Meer informatie: 038-4211843"
Zie http://www.ijsselhallen.nl/agendanew/index.html
Ik heb mijn atv-dag voor oktober al gepland!