Subject:
LEGO World 2001
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 16 Jul 2001 12:48:08 GMT

20 - 23 oktober in de Ijsselhallen in Zwolle: Lego World 2001.
"Uniek evenement met o.a. bijzondere bouwwerken, een bouwwedstrijd en
optredens van bekende artiesten, i.s.m. FOX Kids Publieksevenement
Openingstijden: dagelijks van 10.00 - 17.00 uur
Meer informatie: 038-4211843"
Zie http://www.ijsselhallen.nl/agendanew/index.html
Ik heb mijn atv-dag voor oktober al gepland!