 Organizations / Canada / MonLUG / 124
  Meeting vendredi

Salut les monguls! J’ai bien hâte de vous revoir vendredi! Surtout qu’il semble qu’on va être plusieurs! Emmanuel, Martin, Kevin, Luc, Michel (peut-être), Jude (?), Tim (?) et moi certain! Comme on a pas de projet à construire pour cette fois-ci, je (...) (23 years ago, 28-May-01, to lugnet.org.ca.monlug)

  Re: Meeting vendredi

Salut chers Monguls, je serai surement du nombre, si on veut bien me donner l'adresse! Je n'ai pas grand chose de neuf (j'ai démoli beaucoup plus que j'ai construit!!!!). Je pourrais vous amener un petit livre d'idées Lego du début des années 60! A (...) (23 years ago, 28-May-01, to lugnet.org.ca.monlug)

  Re: Meeting vendredi

(...) Bonsoir Monguls! Je vais certainement y être. Je vais apporter les partie de la commande qui ne m'appartiennent pas(Avis aux intéressés), les nouveaux "trains custom" et quelques Mocs que j'ai fais en fin de semaine. Tim, if you are reading (...) (23 years ago, 29-May-01, to lugnet.org.ca.monlug)

  Re: Meeting vendredi

(...) So far I have only built some houses and a couple train cars & engine. I hope to do more in the near future, but need to get more spare parts to get into it. I certainly hope Jude and I can make it down. Thanks for the invite. Play well. Tim (...) (23 years ago, 29-May-01, to lugnet.org.ca.monlug)

  Re: Meeting vendredi

(...) Tim, What are you working this Friday? Me, I am working until 3pm. LMK by email. Jude MonLUG #5 (23 years ago, 29-May-01, to lugnet.org.ca.monlug)

  Re: Meeting vendredi

Bonjour les boys, Tim and I are coming. Can someone email me with the details? Martin, we may hook-up with you first and go from there but if we don't, we need to know where to go. Pierre, let me know what you want me to bring for trades. :-) That (...) (23 years ago, 29-May-01, to lugnet.org.ca.monlug)

  Re: Meeting vendredi

(...) Done, (...) That will be great to see you again. I was also inpired by some MOC last week-end in Toronto, have new stuff to show. Martin (23 years ago, 30-May-01, to lugnet.org.ca.monlug)