 | | Re: Bilder från Billund 2000
|
|
"Tore Eriksson" <tore.eriksson@mbox3...wipnet.se> skrev i meddelandet news:3A97C619.20D7DF...pnet.se... (...) Härligt att se de här grejorna igen (och många nya med...)! Jag tror jag ska ta fasta på ditt motto :-) Nu måste jag bara hitta en scanner (...) (25 years ago, 25-Feb-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Re: Bilder från Billund 2000
|
|
Hej Tore!! Roliga bilder! Jag hade aldrig dags att lägga mina bilder på web (vad betyder engelska ordet "scan" på svenska?). Jag bara fick min ny domainname "kungstorget.nu", så snart ska jag dela mina Legoland Billund bilder också... Jag har några (...) (25 years ago, 25-Feb-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Bilder från Billund 2000
|
|
Bättre sent än aldrig... :o) (URL) fanns så mycket stort och imponerande, men jag beslutade mig för att försöka fånga små cooliga detaljer. Mycket av det som rör sig är imponerade just därför att det rör sig - därför går det inte så bra att fånga (...) (25 years ago, 24-Feb-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Nytt program till NQC
|
|
Om det är någon som vill testa ett nytt program till NCQ finns det på (URL) . /Martin (25 years ago, 21-Feb-01, to lugnet.loc.se)
|
| |
 | | Re: Titanic sjunker!!
|
|
(...) Jag skulle vilja se en med lite skum mellan skeppet och vattnet, jag tror att det skummar en del när ett skepp sjunker :) *funderar på att börja rendrera men minns att jag knappt har tid att bygga IRL* /T (25 years ago, 18-Feb-01, to lugnet.loc.se)
|