Re: Bilder från Billund 2000
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 25 Feb 2001 06:36:39 GMT

Hej Tore!!

Roliga bilder! Jag hade aldrig dags att lägga mina bilder på web (vad
betyder engelska ordet "scan" på svenska?).  Jag bara fick min ny
domainname "kungstorget.nu", så snart ska jag dela mina Legoland Billund
bilder också...  Jag har några bra bilder om alla lego attraktioner.
Visst, Legoland är jätte kul!

//Henry Chea
Förlåt mej, men jag är amerikanske :-P

*S*  Göteborg, ja ja, jag behöver inget mer!  *S*
                http://www.kungstorget.nu