Re: Bilder från Billund 2000
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 25 Feb 2001 10:25:16 GMT

"Tore Eriksson" <tore.eriksson@mbox325.swipnet.se> skrev i meddelandet
news:3A97C619.20D7DFF9@mbox325.swipnet.se...
Bättre sent än aldrig... :o)

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=3476

Härligt att se de här grejorna igen (och många nya med...)!

Jag tror jag ska ta fasta på ditt motto :-) Nu måste jag bara hitta en scanner
som tar dia-bilder, så att jag kan publicera mina bilder från Billund (6-7 år
sen?).

Jag har några (i mitt tycke) mycket lyckade bilder - jag ålade omkring på
marken för att få minifig-perspektiv på sceneriet...

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery/index.htm